Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 25, 2010

Kurang BW




saya sekarang ni tengah sengkek
jadi chenta sayang saya pun tak bersuap
jadi beliau merajuk..
yelah, dah 2 bulan tak bersuap mana tak merajuk..

dia tak boleh dipujuk dah..
tetap dengan pendirian beliau..
keras kepala toksah cakap lah..

haila..
ni pun pinjam rumate punya cik chenta sayang
sebab beliau selalu sahaja banyak maka beliau beri saya pakai dia punya..
kalau tak memang nganga  sahajalah tak dapat tengok facebook, blog kesayangan dan lain2..

nanti kalau encik ptptipu sudah masuk memenuhkan akaun bank saya yang kosong tu saya akan suap cik chenta sayang saya..
bagi makan kenyang2..
dalam proses nak tukar plan student yang RM50 sebulan tu..
ada sesiapa guna tak?
dia ada pengaruh kelajuan tak?



pssttttt :: kalau malam2 tu susah sikit BW ni sebab line slow.. hukhu.. uitm  owh uitm!  >__<

No comments: