Happy Cat Kaoani -->

Sunday, August 22, 2010

Janganlah Pentingkan Diri Sendiri

hari ni hari ahad kan?
sepatutnya hari ahad hari untuk bangun lambat dan tidur serta berpoya2
tapi memandangkan esok hari Isnin maka semua tu kena la ditangguhkan..
sangat la tensen..
*tapi aku still bangun lewat jugak.. mengantuk woohhh*

pagi dalam pukul 10 aku dah bangun dah
mandi2 dan basuh baju
lepas mandi2 dan basuh baju dalam pukul 11 cam tu rasa mata amatlah mengantuk
maka tidur semula
bangun balik dalam pukul 1 lebih kurang
bangun baru la nak jemur baju yang aku basuh tadi
*dasar pemalas jemur baju ye aku ni*

aku dengan semangatnya ke bilik ampaian
nak jemur baju yang tak seberapa ni la
sekali aku ade nampak
berderet2 la seluar dalam siapa ntah jemur dengan bahagianya dekat ampai paling atas dan jemur cepit 
ok, paham tak?
maksudnya dia tak jemur pakai hanger atau medium lain
dia just letak dekat atas tali ampaian tu dan cepit macam jemur dekat rumah..

walaweehhhhhhhh..
nasib baik bulan puasa kalau takkkk..
aku tengok je dah tak puas hati dah sebab cara dia jemur tu sangat2 makan ruang tau..
yela, cuba bayangkan jemur sehelai satu cepit dekat tali tu
dah tu bukan satu dua helai tau!
lebih dari sepuluh ok!

cam ni la labih kurang gambarannya



bayangkan macam gambar atas ni
dia sidai satu2 macam tu
jarak2 dan ada lebih dari sepuluh helai..
melampau tak?
satu tali ampai paling atas tu dia je sangkut seluar dia..
>____<

kalau tak boleh la sidai baju kurung ke, sekuar ke yang panjang2 la dekat ampai paling atas tu..
haila, orang sekarang ni pikir diri sendiri je..
orang lain terpaksa selit mane ada ruang..
ada pulak ayat cam ni
" aku dah jemur dulu, siapa suruh lambat jemur?"
eh! hello.. tu bukan alasan okeh..
itu ayat berlagak
semua orang bayar yuran kolej RM420 okeh..
bukan kau bayar RM 840 sebab lebihkan spaceing untuk jemur seluar dalam kau aje!



psssttttt :: sangat la annoying orang macam ni -_-"

No comments: