Happy Cat Kaoani -->

Thursday, August 5, 2010

Dengar Sini!

kadang2 aku rasa aku macam tak nak kenal semua orang
kadang2 aku rasa aku benci hati aku sendiri
kadang2 aku rasa aku tak mahu kenal sesiapa dalam dunia blogging ni
sebab aku boleh tulis sesuka hati aku
bukan maksud aku tulis benda2 yang tak elok
maksud aku dalam penyampaian hati dan jiwa..

latetly, aku sering berfikir
sampai mood hilang
sebab aku tak mendapat jawapan yang setimpal dengan persoalan aku
aku jadi bingung..
jadi sakit hati
tak tahulah kenapa

aku selalu fikir aku sahaja yang teruk
tapi bila aku fikir2 balik bukan aku yang teruk
entahlah..
aku bingung..

aku selalu berlaku matang
walaupun realitinya jiwa aku tak berapa nak rasa matang
aku selalu ingin bersama mereka
namun hati sering rasa terpinggir

aku selalu fikir mungkin sebab aku ni itu
sebab aku ni la..
macam2 sebab aku cari
tapi semua sebab diri sendiri
last2 aku jadi penasaran
baik aku letak diri aku dalam balang!

aku selalu fikir kalau aku cakap macam ni mesti orang tak suka
tapi bila aku cakap dengan orang tu aku nampak macam orang pulak tak suka aku
aku yang tak suka atau mereka yang tak suka?
aku pun tak tahu..
bila aku tanya mereka jawab ala carte je
bila hal mereka aku sedaya upaya berusaha..
salahkah aku?

ini tak ada kena mengena dengan diri aku
ini aku nak buat entri novel aku
mengisahkan seorang remaja perempuan yang masih mencari2 identiti diri
masih hilang dalam ramai..



psssttt :: esok ada test mandarin dan petang ada camping di ulu yam! ish, malasnya mahu pergi! >.< 

No comments: