Happy Cat Kaoani -->

Thursday, August 19, 2010

Blurrrr!

sah lah
semalaman aku study dengan penuh bergaya depan blog dan FB
harap dapat tingkatkan semangat dan jati diri
alih2 terpesong tak tau diri..

eh, ini apa?
ayat akhir2 ke?
entahlah..

semalam punyalah pulun baca chapter 1 sampai 6 front office tu
berusaha dengan gigih segigihnya..
dan nasib baik pagi tu tak ada kelas sehingga petang nak test tu baru ada..
maka baca la dengan pulun2 jugak..

sekali bila Irsyad tanya dekat aku apa itu apa ini dekat chat FB gelabah jugak aku nak selak buku sambil terangkn..
hukhuk..
aku pun still blurr2.. 
tak tahu macam mana gaya soalan tak tahu macam mana gaya lect..
yang pasti tak berapa masuklah..

nak tahu kenapa?
ini adalah kesedapan kerana akhir sem diploma adalah praktikal
maka praktikal adalah tidak perlu berfikir melainkan buat kerja sama hari hari
cuma proses buat report dan presentation je agak memeningkan
namun masih sangat ok
sebab praktikal tiada apa sangat
maksudnya tak ada perkara yang mencabar minda dan jiwa..
tak perlu perah2 otak, tak perku hafal2..

cuma,
perlu fikir esok nak pakai baju apa,
esok nak gosok baju apa,
esok nak makan apa dekat food court
esok nak minum apa,
esok nak main game
esok nak main FB dekat opis..
esok nak pakai seliapr apa..

kejis kan?
hahaha..
lepas tu datang opis makan2 minum2 sambil cuci mata tengok lawyer kacak2..
juga pelajar praktikal yang telah di cop 'lawyer'
kan Irsyad? kui3
sampai tua pun aku tak akan lupa gaya mamat tu tanya Irsyad
"banyak kes ke hari ni?"
kah2..
matiklah ketawa sakan aku kan..
orang ingatkan dia tuh lawyer..
memang nak tersembur la air dalam mulut!

ok2. 
ni dah tersesat nih!
cerita pasal test balik..
bila dapat soalan nak jawab
mak aih?
ini apa?
rasa macam aku baca buku lain je selama ni sebab aku tak ingat pape pun
harus la taram..
matiklah apa pun..
janji kertas tu penuh..
huuuu..


pstttt :: lapar la.. nak makanan! >.<

No comments: