Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, August 3, 2010

BLOG LIST BEN ASHAARI



bila melihat rangking orang lain naik dan juga jumlah follower bertambah mula la jeles..
saya buka gila glamor tapi mahu juga sedikit rasa berkongsi keseronokan berblogging..
saya sentiasa mengikuti entri2 en Ben ni..
selalunya dialah penghubung saya dengan blogger lain..
bila ada link orang lain dan ada pula entri yang menarik hati saya akan buka..
waktu tu saya kenal blogger2 lain macam en Mat Gebu dan ramai lagi..

seronok sangat bila dapat tengok dan baca entri2 orang lain..
ada pasal masak memasak, pasal berita terkini, pasal info2 dan tips2.. 
dan macam2 lagi..

walaupun blog saya cuma sekadar blog budak hingusan yang terlalu picisan
diharap ada yang sudi singgah dan melawat blog sepi ini..
sebab saya pemalu orangnya..
awwww...
pemalu ke?



pssstttt :: sesekali buat entri macam ni best jugak la.. =)

No comments: