Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 15, 2010

Terlalu Kering!

Okeh, tadi petang semangat giler sebab malam nak buat kek batik
mak pun bersemangat nak buat.
daripada haritu sebenarnya saya nak buat tapi tak jadi je.
bila beli biskut meri abah jumpa dan abah makan.
haishhh..tak jadi nak buat kek batik.


jadi hari ini bersemangat memandangkan mak pun bersemangat nak buat.
buat ikut acuan la.
dulu roomate saya ada ajar buat kek batik ni.
sebab kek batik abang roomate saya buat sedap.


bila dah siap dan sejukkan dalam loyang dan saya tak sabar nak makan.
saya yang potong dulu.
masih hangat2 lagi.
amboi, gelojoh betul...tak sabar sungguh! hahaha


bila potong je maka bersepailah biskut itu.
kering sangat pulak.
tak berkilat dan likat macam orang buat.
padahal saya dah kurangkan biskutnya.
rasanya pun pahit sikit sebab banyak koko.
hehe.



haila, tak apalah.
nanti boleh cuba lagi kan?
mak pun kata bolehlah.
nanti esok2 cuba cara lain pulak kalau cara ni tak menjadi.

2 comments:

Unknown said...

hentam jela hehehe

Nour Eyza said...

dah banyak kali buat tapi tak adelah kering macam tu..
kali ni kering sungguh..
tak best pulak..
nanti nak buat lagi la lebihkan milo n letak susu sikit..
hehehhe