Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 1, 2010

~ Terima Kasih atas Segala Diam yang kau Ucap ~

selepas dua kali bertanya hanya diam yang aku dapat
dan kamu masih diam
diam dalam diam
diam adalah jawapan kamu


terima kasih atas jawapan diam tu
walaupun aku tak pernah fahan tapi aku cuba memahami
terima kasih atas sunyi yang kau kirim lewat pesananku..


aku tak tahu apa yang kamu mahu
sesungguhnya aku tidak tahu
kalau nak buat2 tak tahu pun tak boleh
sebab aku sememangnya tak tahu


hanya memandang sepi pada kamu
harapan tinggal harapan
namun aku tak nafikan masih ada berbaki harapan yang aku tinggal untukmu
walaupun sedikit
jadi jika kamu tidak pernah hadir maka tidaklah aku terlalu berharap
terlalu sakit nanti


untuk menulis kata2 ini amatlah payah
amatlah susah
terlalu banyak typing error dan perlu di edit
seperti hilang arah sahaja..

T_T

No comments: