Happy Cat Kaoani -->

Friday, May 28, 2010

Gelita T_T

Mesti ada yang membaca blog saya ni berasa pelik kenapa background saya hitam kan?
*walaupun ada tapi buat2 mcm ada.. (-_-'')
Ini menunjukkan kerana saya berada di dalam dunia kegelapan
saya kebuhsanan di rumah
saya juga merasa kadang2 dirumah tak best


saya mahu kembali ke kelas
kembali ke u
kembali di bilik u
kembali bertemu kawan2 lama dan baru
*hope ade sama2 kwn lama
saya harap ada la cik sunshine dan cik nurul bersama nanti
haih..


saya amat buhsan dirumah
saya bukan takmahu kerja tapi pekerjaan agak sulit memandangkan saya juga tidak mempunyai sebarang lesen memandu motor atau kereta apatah lagi traktor..haha
kalau ada lesen motor sekurang2nya boleh jugak bawa motor g kerja
lesen kereta sedang dalam pemprosesan.. ^_^


faktor2 saya tidak kerja juga agak sukar mancari pekerjaan
kerja yang sesuai agak jauh dan memerlukan wang sebelum itu
dari saya kerja sama juga dengan tak kerja
tetap juga abah saya akan tanggung..


kebuhsanan menyebabkan saya menukar background blog ini menjadi hitam
segelap hidup saya sekarang
haha
nampak macam jahil pula..
haha..
tak ape la kan?
boleh diterima mata kan?


header tu pun senget semacam je sebab dia terbesar sikit
saya malas nak ejas la. lantak pi la dia..
tapi macam kepala senget je..
kelakar..
nantilah kalau rajin saya betulkan.. -_-"


sebetulnya sekarang ni baru pulang dari melaka menjemput cik pun pulang ke rumah
haish..
sudah 368 kali ke melaka pun masih juga sesat
ingat2 lupa je sebenarnya..
saya ingat tapi lupa, saya lupa tapi ingat.. haha.. merepek sudah!


dan sesat ke rumah cik puan..
saya pun kelalen..(lupa)
tak pela, janji sampai..
dah selamat pergi dan pulang pun..


sekarang mahu tidur
okeh, panas..
badan panas dan kipas tak dapat nak focus sebab kene share dengan cik puan
huh.. tak suka!
nak kipas plz...


okeh, tibe2 nak carik laki kaya yang ada umah luas sebab nak letak banyak barang
*make sure 1 bilik tu tuk wordrobe saya je.. baju + kasut..
nak yang ada keta banyak.. dan besar.. namun bukan sebesar lori.. -_-'
*ade la estima ke alpard.. dan juga BMW (banyak makan wang)
nak yang ada aircond dalam bilik tapi bukan aircond bilik mandi.. sejukkkk woooo...(baca dlm nada menggigil)
nak ada laki yang ada anak terus.. yang comel mestinya..
*kenapa ada syarat ni? ingat ank tu instant?? heh!
*ke duda pilihan pempuan ni? tamau2...nak teruna yeah! haha


 ni dah masuk bab menggatal pulak!
heheh.. sebab kebuhsanan tahap lipas makan nasi punya..
herm.. sekali lagi buang nafas.. eh, lepaskan nafas.. eh.. ntah la..


untuk sekali ni saya merepek
terima kasih mendegar kemerepekan saya..
nex time merepek lagi..
^_^

2 comments:

Nurul SunShine said...

giloss ini olang

Nour Eyza said...

giloss ini kehudpan kussss..hahahaha
tukar background nampak??