Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 11, 2010

~Aku Sedang Ingin Bercinta~

Sungguh, aku rasa ingin bercinta
bercinta dengan apa sahaja
dengan apa yang aku lakukan sekarang
dengan apa yang aku hadapi sekarang


dan 
yang paling penting adalah mencintai beliau
beliau yang boleh buat saya jatuh cinta
ewah3..
senangnya cakap ye tapi itulah hakikatnya..


saya mengharapkan beliau hadir dan memberi cinta
kerana cinta kenal pencipta
kerana cinta kenal rasulnya
kerana cinta kenal saudara
bahagia didunia..


kepada Mr. F**** saya tahu anda tak baca entry saya kerana kamu sibuk
*sibuk la sangat kan.. hurm =(


jadi saya layangkan entry ini kepada sesiapa yang sudi membaca
saya bukan nak menggatal tapi ini adalah suara hati..


ketahuilah ini Mr. F****


How much I love u?
How much I need u?


ouch..
U know it all my dear..


* agak keterlaluan entry ini namun ini adalah sebahagian rasa dalam diri..

No comments: