Happy Cat Kaoani -->

Monday, April 26, 2010

Tamat Diploma

dengan penghabisan presentation hari yang sudah
maka hari itu dengan rasminya tamatlah diploma saya
yuhu~~
MySpace

walaupun pada mulanya presentation agak meneveskan tapi bila masuk present tak neves
sebab lecturer ok.
tapi presentation cam bongek.
haha.tade persiapan mmg begitulah gayanya.

bergambar dengan mereka2 yang sudah mahu memblahkan diri.
ada rasa sedih disitu.
dengan muka cuak masih bergambar2.
haha.

balik dengan cik sunshine n cik nurul.makan2 di KFC alor gajah dan menuju ke mc dalam hujan lebat.
masih bersama cik sunshine.
kepada cik sunshine, jika anda membaca entri saya sila la upload gmbr2 itu di fb atau di blog kamu.share2.sebab saya mahu gambar saya juga.hehe.

masih bersama cik sunshine.
pertama kali melangkahkan kaki di uitm bersama cik sunshine
terakhir kali meninggalkan uitm juga bersama cik sunshine.
sungguh panjang jodoh kita.haha

dan pengahkirannya beginilah.
tamat diploma
duduk dirumah.
membesarkan badan juga segala bahagian badan.
haha.
belajar memasak tidak juga belajar benda lain juga tidak.
dan maka dengan ini saya amatlah buhsan berada dirumah.
sekian.
MySpace

2 comments:

Nurul SunShine said...

He.. oke2 nour eyza..
akan ku upload setelah baek demam
achooo! uhh suda bersin..
tdo dulu.. krozz3

Nour Eyza said...

anda demamkah??
hahaha..demam rindu aku ke demam rindu emil hakim??