Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 21, 2010

PaNiC!

masa hari presentation pgi tu akak aku telah ke sekolah seperti biasa
dan aku masih di dalam bilik bersiap semua
namun selepas aku bersiap secara tak sengaja telah tertekan kunci pintu dan
pintu tertutup
sedangkan kunci pintu masih ada di dlm bilik

arh! saya mula panik!
bagaimanakah?
kunci di dlm..
bagaimanakah mau bukak pintu bilik ini??
MySpace

lalu saya turun ke bawah dan minta pertolongan pakcik sebelah yang baru lepas hantar kakak2 tu g sekolah
lalu saya panggil2 pakciktu suruh buka pintu gril sebab pintu gril pn akk tu kunci..
haish!
sebab terlalu panik saya tak reti nak bukak pintu sliding door kaca rumah..
hahaha~
padahal kat rumah ada 3 pintu sliding..dah biasa sangat~

namun selepas makcik tu carik kunci semua dapat kunci sepah2
tapi makcik tu tak tahu mane kunci bilik akk
lalu aku mencuba semua kunci yang maksik tu berikan
nasib baik boleh bukak
saya takut sangat sebab ini rumah sewa, rumah orang, bukan rumah saya..
huuuuu~
MySpace

No comments: