Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 13, 2010

::Apa masalah kamu?::

saya mmg tak paham apa masalah kamu
apa yang kamu saket hati
dan apa yang kamu akan dapat dari semua itu.
bermulanya dengan sikap kamu.
dengan tingkah kamu.
aku tak tahu apa yang membuatkan kamubegini tp yang aku pasti kamu sebenarnya bukan begini.
pasti ada yang mendorongmu menjadi sebegini.
namun tidak aku ketahui kamu siapa dan mengapa kamu mengikut kata2 mereka.
kata2 mereka umpama racun sahaja.
MySpace


sekarang apa masalahmu tidakaku ketahui.
kadang2 malas melayan karenah kamu. aku sangat berasa malas.
biaralah kamu dengan sikapmu.
namun aku mahu kau tahu
aku tak de perasaan dendam kepadamu.
sebetulnya aku menyanyangimu.
namun kau tidak penah ketahui.
MySpace


pasti sahaja kamu tidak mahu mendengar kataku.
aku tahu kau tahu aku memperkatakan sikapmu.
berkata denganmu secara tidak langsung.
aku tidak mahu pergaduhan maya ini terus berlangsung.
namun aku masih belum berpeluang berkata2 denganmy secara telus..
MySpace


setiap apa yang kamu menganjing mmg aku tahu.
aku perasan sangat.
namun aku malas membidas.
kamu akan sedar jua akhirnya.
aku doakan kau berjaya.
kau dapat apa yang kau nak.
 MySpace


*sekiranya kamu mengetahui aku tak pernah mahu berkasar denganmu.namun sikapmu buat aku tidak mampu manahan rasa.

No comments: