Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 28, 2010

Aktiviti cuti ini

cuti ini bermula dan aku tak tahu apa aktiviti yang bakal diisi
masih berada dirumah dan makan juga tidur
masih mengadap tv juga laptop
mengarang dan melihat yang bukan2..
haish..

nak kata buhsan mmg la buhsan
nak kata apa lagi?
mengikut perancangan mahu belajar memandu kereta dan menguruskan badan
'menguruskan badan ' susah sikit.sebab tadi mak baru beli buku masakkan SAJI buat aku teringin suruh mak masak itu dan ini.
bukan aku yang masak tapi suruh mak yang masak.hahaha.
mak masak sedap, kalau aku masak alamatnya tak jadi..membazir..

hehe.tiap ari ikot mak pergi kedai beli ikan.
beli sayur.beli barang dapur juga jajan aku sahaja.
aiskrim.coklat.biskot, roti.jajan2 aku.

ape aku nak merepek lagi?
owh, hati nk mengarang..hati nk membaca novel..
semua nak buat..
tapi buatnya tidak..

okeh.sudah buhsan tahap melampau.
sape kawan2 yang ada dekat kampung?
semua nga final lagi belum balik kg la..
nak ajak en joy pun dia segan.
ajak pergi pantai kang.
em, idea baik tu..jalan2 kat pantai..sik2 pantai je.
kebuhsanan lagi..

No comments: