Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 3, 2010

pengalaman berharga walaupun agk memenatkan..

okeh..pagi2 ag sampai je keje dh cari semua jawapan yg ASP tu nk....
siap buat soklan dan jawapan ag..
hahah
takot klu2 dia tny lebih2..huhu

okeh, bila siap bg kat ASP tu aku cek sume bahan untuk meting petang ni..
bukak fb jap..tp x sempat nk main sgt..
bila aku tny kat abg z soklan2 yg ASP tu tny abg z pn jwp dgn lajunya dan aku terpaksa paham dengan cepatnya..
*agak terpinga2 jugalah!
MySpace

lepas tu abg z kata
abg z: awk x pernah g tgk litar tu ke??
cik zaza: x pnh..
abg z: xpnh g sutera mall?
cik zaza: x..(dengan muka xde perasaan)
abg z: nanti kita g tgk litar tu..
cik zaza: baik...

seketika kemudian
aku berkira2 nk ambil duit di bangunan tabung haji sebelah sebab duit aku tinggal bpe rm je..
dan2 abg z masuk dia kata
"jom g sutera mall"
dan aku pn dengan merakasnye ambil wallet dan hp lalu terkedek2 mengikot beliau dan en h yg jln dengan lajunya turun..dan aku ketinggaln sudah..
dlm hati cik zaza: lajunya owg tue ni jalan! haish!
tp mmg owg lelaki kejenyer laju sahaja...
mcm abh bila ajk kuar..huhu

lalu aku menuju ke SERENA baru milik opis yg cantik tuh..
wa..merasa jugak aku...
hehehe
MySpace

kami menuju ke Sutera Mall..
setelah berbincang itu dan ini dan melihat litar perlumbaan motorcross
en M mengajak kami semua mkn..
dan dia menuju ke STAROCK yg berstatus makanan mahal!
aku dah tak sedap duduk dh..
huhuhu
mampuih aku klu kene byr sendiri nih!
duit tggl bpe rm je
MySpace

aku berkata2 dengan Z sebagai driver merangkap opis boy dengan hanya menaip dia hp je sbb tanak la pegawai2 Sutera Mall yg 2 owg ag tu dgr sbb kami dok dekat2...
dia jwp jgn risau en M blnje..
klu x aku tny?
jgn wisaulah kata Z sbb klu dgn abg Z dan en H mst diowg payng pny..simpan je wit ko beli topup..hahaha
aku pandang en H dan abg Z dengan pandangan mengharap..
mane taknya menu sume western yg belas2 rm pny..mane leh tagak!
owg suh order kami je la..belasah ape2..
then mkn..knyg beb sbb byk bend tuh..tak abis lagi!
hahaha
kemudia en M yg byr...
yuhuuuu!
mkn free yg sedap!
MySpace

balik opis berkejaran mahu meting pula dan lepas tu ade sidang akhbar...lalala
aku kene masuk meting..
berkejaran itu dan ini
huhu
dengan kaki yg melecet lagi
waduh!

tp pengalam hari ni amat berharga dan menyeronokkan
abg Z buat aku mcm ade makna dlm acara ni tu yg buat aku teruja dan berterima kasih kpd beliau krn aku telah belajar mcm2 dari ini..
lalalala...
penatku berbaloi!
MySpace

No comments: