Happy Cat Kaoani -->

Monday, March 15, 2010

keseronokan berada dirumah

keseronokkan berada dirumah mencecah ketahap maksimum
dengan sesuka hati makan pada waktu sendiri
sesuka hati tido pada waktu sendiri
sesuka hati mahu makan apa
sesuka hati juga untuk bergolek2..
juga sesuka hati untuk mandi pukul berapa...

wa....seronotnya...
heeeeee...
MySpace

ai..petang ahad pula saket perut yg maksimum
memungkinkan saya untuk tidak ke kerja esok
kerana kesakitan perut yang melampau

maka saya pun cutilah dengan seenaknya
(walhal saket perot)
hari isninnya saya telah ke klinik dan mintak surat cuti untuk hari ini

saya pun telah cuti..
maka seronoklah berada di rumah selama 3 hari walaupun saket perot
saya tidak kesah pon janji saya berada di rumah saya
saya suka!
MySpace

malam tadi telah melihat cerita king kong di tv3
walaupun telah bpe kali tgk ttp suka
amat tacing dengan kesetiaan king king tu serta betapa sayangnya king kong tu pada pmpn tu si miss ann darrow...
walaupun besor tp king king tu sayangkan pmpn tu
walaupun lain spesis
lain dunia
emmmm....
last dia mmg sedih sebab king kong mati kesakitan lalu jatuh bangunan
sedihnya...sob..sob..sob...
king kong..jangan la mati...
MySpace

No comments: