Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 11, 2014

Meroyan Apa Malam ni??







Assalamualaikum...




bercinta sangatlah internet dekat kampung ni waktu awal2 malam ni. sangat2 slow. kalau pukul 4-7 pagi internet laju macam hape. begitulah seksanya jiwa remaja aku ni. dah la jiwa remaja aku ni asik nak memberontak nak internet laju selaju kereta api sinkansen. giteww.. haha. salah eja ke? lantak ah. nak merapu je malam ni. 



akulah manusia yang suka tinggalkan blog berkepam tanpa updates. bajet hot. bajet famous sangat la tinggalkan blog berkepam lama2 tak berupdates? hahaa. perasan sungguh manusia iteww.. aku lettew. 



nak kata bizi langsung tak bizi aku ni. saja membizikan diri yang konon2 bizi ni. jangan kata tak ada masa, malah masa tu berlebihan tak berbuat apa2. haha. nampak sangat pembaziran masa yang amat jitu kan? kahkah. nak buat apa tah masa aku terluang tu. banyak sangat masa terluang. haha. 



malam ni nak meroyan. lama tak meroyan meninggalkan kesan. pernah ke masalahnya? kahkahkah.




malam ni tunggu cerita tv3 tu sebenarnya. Marvel Agent of Shield. tapi apakan daya. rupannya ulangan ASK 2014. bukan ulangan tapi cerita sebalik tabir dan karpet merah. damn.. punah harapan aku nak tengok Grantt Ward yang hensem. wiwiwiiwwi.. mimpikan Ward je la malam ni. walaupun dia jahat tapi dia tetap hensem. kuikui.




beberapa hari ni aku selalu tengok satu insta ni. dia jual powerbank, monopod, wide lens tapiiiii aku terpesona dengan onwernya. gila bayang dah ni. dah 3 malam tiap2 malam sebelum tidur mestiiiiiiii tengok insta dia dulu. tenung2 muka dia pastu baru tidur. tapi tidur tak ada mimpi dia lak. cis. hahahhaa... gila betul la. sebab apa tah suka sangat tengok dia tah. mungkin sebab dia suka kucing. dia banyak post gambar kucing pastu sayang2 kucing. tu rasa macam suwitttttt je. awwwww...




iols cepat melting tengok lelaki layan kucing comel2 ni. lelaki tu pun terus jadi comel. OTOMETIK! kahkahkah. kucing comel. lelaki tu pun tetibaaaaa je comel. ala... jangan la comel sangat. iols sayang kucing angat2! 




tetiba mood gatal datang pulak. sungguh ku tak jangka. hahaha. dah2. nama insta tak boleh post sini. nanti ade orang curik crush-dalam-insta aku tu. mau patah hati aku. hahhaa..\




aku nak cerita apa lagi sebenarnya?? nak cerita pasal rumah lama? rumah dulu? rumah akan datang? rumahtangga? eh? rumahtangga belum ada lagi. rumah sekarang tak ada tangga makanya hanya jalan dan menapak dibumi yang nyata je. bahkan rumah sekarang makin rendah. hadoi. 



simpan la sikit untuk entry akan datang. jangan post semua. jadi dapat banyak entry kan? haha. 



untuk malam ni, itu dulu la. jangan rindu rinduan yeee...








babai!





No comments: