Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, June 18, 2014

Birthday Mak!






Assalamualaikummm...


hohoii.. dah nak masuk 18hb Jun dan tapi aku masihhhh lagi tak dapat nak buat entry ni.
kuikuikui.
tak dapat konon. 
padahal aku ni ada je masa.
masa nak menulis je kadang2 kelaut dalam.
masa nak belek instagram, masa belek fb, like2 gambar semua ada je.


masa nak blogwalking pun kurang.
berikutan internet di siang hari yang kian bermasalah.
hahaha. poyo sungguh ayat mu nih!


sebenarnya kejadian ni waktu 2 Jun haritu.
lamanya kan?
kesian dia terperap dalam draf je.
sebenarnya internet buat hal seminggu dua ni.
dah la pulak tu, kalau pergi rumah baru internet tak ada.
macam hape je.
nak mengamuk aku rasa. haha


okeh.
ada apa dengan 2 Jun?
2 Jun tak ada apa.
yang sebenarnya 1 JUN yang ada apa2.
1 JUN tu BIRTHDAY MAK!
HAPPY BIRTHDAY MAK!
sayang mak ketat2. hikhik.


tapi 1 Jun tak dapat celebrate.
ganjak ke 2 Jun.
bukan celebrate apa pun.
just makan2 kat Dominos Pizza.
bukan makan besar sangat.
makan ber3 je pun.
abah kerja jadi tak dapat join. huuu..





haku tak mampu nak order whole kek bulat.
jadi aku belikan kek satu slice je.
actually 2 slice aku beli.
satu slice lagi aku punya. choc indulgune.
mak punya mud chocolate cake.
semestinya secret recipe. tengok kotak pun dah tahu kan? haha

ye.
umur mak dah 58 tahun.
hihi.
aku ingatkan dia tulis dekat slice tepi dia la. besar sikit.
ni slice atas.
bijaknya lahai pekerja SR ni.
almaklum la.. pekerja pun bangla kan. haha.
harus la banyak masalah komunikasi.hikhik





akak bawak pergi dominos.
phewww.. sebenarnya akak yang nak makan.
jadi marilah sekali kita meraikan birthday mak yang disayangi..
hihi.





ade banyak gambar mak sebenarnya sampaikan tak tahu nak pilih yang mana.
ni ok la kot.
muah2. sayang mak.
hikhik.


happy bithday ke 58 mak.
semoga panjang umur dan murah rezeki.
aminn..aminnn..hikhik


babai!



No comments: