Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, May 8, 2013

Selamat Pagi Rabu!







Assalamualaikum..



selamat pagi semua. wehooo.. selamat hari rabu. hari rabu dah? cepatnya masa berlalu. hari ni baru mula kelas aku. tak banyak ada satu ketul je kelas aku. haaa.. pukul 10.30 sampai pukul 12.30. best kan? hehehee..


pagi ni sangat segar. tapi ada hangbanging sikitlah. hehehe.. bukan apa cuma terkejut sedar2 dah terang. hehehee..


sekarang ni bangun2 je aku tengok cerita 2 Kalimah. macam tak ada waktu lain je kan nak tengok. tapi semalam dah set mind nak tengok so bangun pagi ni laju2 bukak link lepas solat subuh ni semua. rasa nak tengok sangat cerita berunsurkan Islamik. nak tengok wayang macam tak berbaloi, baik tengok dalam online je kan? nampak tak supportive gila aku ni nak tengok filem melayu. hahahaa..


maaflah ye pemain cerita melayu. biasanya dekat wayang saya tengok cerita mat salleh je. bukan tanak support filem melayu tapi biasanya akan ada link kat online ni dengan cepat. hehehe..


ok la aku nak sambung tengok ni. babai.








hai. si hidung besau! hahaa




No comments: