Happy Cat Kaoani -->

Saturday, May 4, 2013

Dengan ini habislah sudah baucer buku saya!






Assalamualaikumm..



dengan ini habislah sudah baucer buku BB1M aku yang dapat RM250 tu. Alahamdulilahh.. dapat beli macam2 dengan baucer tu. sangat2 berguna untuk pelajar yang tak berapa nak mampu macam aku ni. yelah tak kaya. tak miskin sangat. ado2 je macam tu jadi baucer ni memang membantu sangat2.


dapat la beberapa barang yang diidamkan akhirnya dapat dengan bantuan baucer ni. jadi jangan la membazir ye. bagi orang2 macam kami benda2 ni sangat berguna dan membantu dalam mengurangkan tekanan wang dan kesempitan hidup. heeeee...





dah tetua baru nak beli kamus kau kan iza. kesian sangat. kamus last aku beli zaman tingkatan 1. kamus BI-BM la kalau kamu BI-BI last beli sem satu. kamus besau yang kononnya kena beli untuk belajar BEL tu. satu set RM90 kalau tak silap. lepas tu kena bawak pergi kelas. gila bukan main. haha..





sekian laporan pembelian baucer buku saya. anda bagaimana?? hikhik..



babai!




No comments: