Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 6, 2013

Bertukar!!







Assalamualaikum...



tadaa.... background blog saya telah bertukar! hauahhahaa.. sukanya. cantik dan meriah. kalau pening mintak maaflah tapi yang pasti aku amat sukakannya. hahahaha..


sebenarnya aku berusaha cari gambar untuk buku program hari guru akak. tapi disebabkan aku terlebih rajin maka aku telah tukar background blog aku. aku ni suka sangat tak fokus satu2 kerja. konon multitasking tapi kelaut jugak kerjanya. hahahaha.. 


lepas tu tetiba tulis list nak pergi perhentian pulak. parah2 aku ni. mengarut je. hahahaha.. suka2 hati aku je nak buat apa. cuti kan. tapi yang tak bestnya cuti berbaki satu hari je lagi. satu hari je beb. ala... kenapalah dunia berputar begitu cepat??? sedihnyaaa...





nah seketul picture aku. huehuehue.. aku suka shawl tu sebab cantikkk... weee! 



k la babai..




No comments: