Happy Cat Kaoani -->

Sunday, March 31, 2013

Minggu yang membosankan





Assalamulaikumm...



hai2 semua. siapa duduk rumah je hari ni? angkat kaki! hahaha.. sama la dnegan aku ni. duduk rumah je. tak pergi mana2 pun. tak pe la kan. kita duduk rumah kerja siap. kalau duduk rumah kerja tak siap tak guna jugak kan? hahaha..


hah, ni hujung minggu yang amat stress. kenapa aku cakap stress? sebab minggu depan hari isnin aku ada presentation. sangat2 la mentensenkan diri. aku ni bukan la pandai sangat jadi aku risau sangat dengan perangai datin yang macam2 tu. nanti kita jugak yang kena. bukan dia. haha..


ok, tak lawak langsung. risau yang menggunung adelah! jangan nak gelak2 ye.






sangat rindukan mereka. sobsss.. ingin pulang dengan kadar segera. pleaseeeee... 




babai!




No comments: