Happy Cat Kaoani -->

Sunday, January 13, 2013

Lepas satu paper!







Assalamualaikummm...



hari ni aku dah lepas paper Park & Recreation. hasilnya? tak tahulah. aku buat sebaik mungkin walaupun masa macam tak cukup bagi aku. nak extra masa pleaseeeee!! dah la masa buat tu aku salah waktu. aku ingatkan habis exam pukul 11. padahal pukul 12 abis. apelah aku ni. kesian betul sampai salah waktu aku.


kereta pagi tadi rosak pulak. tak boleh start. so kami naik bas. tapi macam tak sempat sebab gelap sangat pagi tadi lepas tu macam tak sempat je nak pergi exam naik bas hujan2 ni. macam la boleh kan..


jadi tumpang la kawan2 yang ada kereta tadi. tumpang menumpang amalan mulia. esok2 tumpang lagi ye. hikhik..


balik beli makanan dekat kedai simpang. pastu jalan kaki. oh mai! penat jugak nak sampai rumah! hahaha..



tu je la hal yang berlaku tadi. kesimpulannya kami semua kepenatan. 



pastu pengsan!



hahaha..




1 comment:

Ahlam Miera Shafie said...

gud luck.. moga hasilnya terbaikkk... :)