Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 5, 2012

Morning!







Assalamualaikum..



hari ni aku kelas satu je. kelas account. hahaha.. setiap minggu memang ada satu je kelas aku. tapi minggu ni aku rasa malas sangat nak ke kelas. entah kenapanya lah aku pun tak tahu.. huehueheu.. aku dari semalam dok cakap dengan kawan2 aku, mohon hari ni tak ada kelas. serius malas!! haaahha..


padahal lecturer dah cakap tau dari minggu lepas, hari ni nak belajar chapter mana dan nak kami tanya soalan kat dia sebab chapter yang nak belajar minggu ni dah belajar sem 3 hari tu. ehhhh, Hello encik, bukan kami ingat lagi benda2 tu semua. nak2 aku ni ha.. bab2 menghafal fail, apatah lagi bahagian kira2 lagiiiii la tak pernah melekat dalam otak!


jadi perkara paling indah aku nak dengar hari ni adalah KELAS CANCEL. hauahhahaha.. bestnya ayat tu. best sengsangat! awwww...


harapan yang tinggi walaupun aku tahu ianya amat tipis untuk berjaya. hehehhee.. tapi harapan terus mekar. tak dapat nak dihalang kemalasan kawan2 sekelas juga aku. hahaha..



apa pun. good morning dan selamat sejahtera. membebel banyak baru ni nak wish morning? errrrr.. its ok kan? dah sarapan ke korang semua? aku tekak dah mula saket2. makan durian banyak benor kot.hahahah.. jangan la saket tekak, weols nak balik kampung nih.. sobsss!







colors ur life.. 



=)




No comments: