Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 27, 2012

Semalam pagi punya cerita





Assalamualaikum..


malam ni akhirnya hujan. patutlah panas je badan aku siang tadi. rupanya malam ni nak hujan. hari ni aku tak ada kelas tapi aku tak buat banyak benda pun. study pun satu chapter tak abis2. apa la aku buat agaknya..


sooo.. boring..padahal ada banyak kerja nak buat.  *sigh*










ni gambar aku nak pergi kelas semalam. sebelum kawan2 aku turun aku snap2 dulu dengan kawan aku ni. huahahaha.. perasan dan perasaan je kami ni. tapi tak pe. aku suka.


aku suka pulak baju akak aku ni. macam best je. eh2, lupa nak bagitau baju aku pakai ni baju kurung akak aku. sementara dia cuti sekolah ni aku pun sebat la baju dia.. huahaha.. suka aku. sebab aku berkenan baju ni. so aku mintak la dia pinjam baju ni. dia bagi sebab sekarang kan cuti sekolah. dia bukan guna pun. hari2 duduk rumah je batuk2. hahahhaa..


sebenarnya tak tahu nak update apa. heehehe..merepek merapu je aku ni. k la. babai..




=)




No comments: