Happy Cat Kaoani -->

Sunday, November 25, 2012

Durian Crepe!






Assalamualaikumm...



malam ni sangat bahagia. sebab apa? lepas berbuka je aku rasa senak gila perut. angin penuh satu badan agaknya. yela, seharian tak makan. lepas tu buka je dok sental air dengan nasik. mana dia tak senak kan.. sesuka je mendera perut muncit ini..hehhee



lepas tu dok borak2 dengan member. baru la perut ni ok sikit. maka aku pun menjalankan la acara makan DURIAN CREPE. hahahahaa...


ohmaiiii.. sedap rupanya!!! 














sedap sangat okeh. dah la aku ni memang hantu durian. lepas tu dok mengidam dari semalam. dengan rasa durian yang manis lemak super sedap tu, lepas tu gabung dengan cream pulak. memang mengancam!! 



cair dalam mulut rasanya ni..hahahhaa..



aku mula la berangan nak buat kat rumah lepas tu nak hidang kat yasinan mak. macam la mak ada ambik yasinan lagi buat masa terdekat kan. ceaa... macam bagus, yela, sejak orang puji spagheti aku tu aku jadi sukaaaaa gila nak masak lagi. cewahhh.. mengade!



aku beli benda ni dengan akak yang aku kenal kat fb. macam mana aku kenal dia aku pun tak tahu. tau2 ade dah friends kat fb. hahaha.. lepas tu kerja dekat RHB Alam Jaya pulak tu. memang la kena sungguh aku nak mengoder benda ni. hehehe..


aku baru makan satu. kawan aku makan satu. tapi aku rasa kalau buat sendiri lagi berbaloi kot. hehee.. kalau beli agak mahal la sebenarnya. nak2 kalau kau ade durian sendiri sebakul. beli bahan sikit tok buat tepung. tepung dia sebijik macam buat roti jala. ermm.. senang je kan..



lepas tu sejukkan. dah siap di ngappp!!



hehehee.. balik nanti aku nak beli bawak balik. sebab aku tak ada masa nak buat kat rumah nun. hehehe.. akak aku la sibuk cari benda tu dari hari tu. aku pun tak tahu nak cari dekat mana kalau kat kampung. or kat jb la kena carik. hehehe



ok la. dah malam. aku pun dah mengantuk... jom tido! 




babai!






No comments: