Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 20, 2012

Kebosanan yang amat





Assalamualaikumm...


selamat petang! dah makan tengahari? dah?  belum? siapa yang belum tu cepat la gi makan. hehehe.. aku dah makan dah. kenyang dah. masak apa?? ala, aku masak benda simple2 je. telur masak kicap, ikan goreng dan sayur kobis goreng je. aku ni bukan nak makan ke masak best2 sangat. biasa2 je.. hehee


masak semua untuk kawan2. ala, biasalah2 je. kami tak kesah. janji dapat makan. kenyang. tak de la nak makan benda sedap2 je. asal boleh makan  dah ok dah. ala, student kan. makan apa2 dah adat. makan megi. takat makan roti dengan air milo pun dah syukur. hehehe..


hari ni aku kena buat kerja. tak tahulah. sebab tak reti buat. hehehe..







motip letak gambar ni? 



gilosss.. tak tahulah. gue bosannn! jom keluar! 





bai!





No comments: