Happy Cat Kaoani -->

Sunday, July 15, 2012

Kenapa asyik lapar je??





Assalamualaikum.. 


sumpah tak ada mood nak tuli blog. walaupun dah habis exam. masa exam semangat membuak2 update siap buat waktu tertentu lagi. bukak sekejap2 tapi still update entry. tapi bila dah habis mulalah bosan tak tahu nak buat apa. sampaikan nak taip entry tu malas dan tak ada idea.


hari ni aku rasa macam marah, tak suka la hape la. sebab malam tadi panas sangat 3 4 kali aku tersedar sebab panas sangat. dengan peluh basah di baju. dah masyam dah, padahal tidur malam ni. aku rasa macam arghhhh... jiwa pulak bangun2 pagi. tu yang rasa nak marah tu. 


bangun2 pun lapar jugak lagi la emosi bertambah2. sebab tak ada benda nak di makan. roti tak de. apa tak de. lapar toksah cakap la. sejak habis exam semalam aku rasa laparrrrr je. padahal maghrib dah makan nasi kukus, taufufa dan kuih denderam. tapi malam still lapar lagi. dah kenapa ntah aku ni. selalu malam aku tak makan, even siang aku kebulur gila tak makan tapi still tak de la lapar sangat malam2 ni.. huuuuu


tapi dah berapa hari dah aku mengidam nak makan megi dengan telur. makan panas2 tu pulak. fuhhhhh.. sedapnya. aku terbayang2 dah berapa hari ni. setiap malam tapi ade je makanan lain yang kawan2 aku masak pastu aku pun makan sekali. tak menjadi dah megi telur aku. hahaha..


padahal megi telur je pun. bukan lasagna ke hape nak mengidam bagai kan. ape bende la iza ni. tak kelas langsunggggg! hahahaa.. 


pedulik la kan. megi pun sama2 sedap okeh. tak boleh nak pisahkan dengan student. hehehehee..






lama dah. tak pakai selendang ni. sem ni ada pakai ke? hehehe..



hehehee..


ok lah. lapar dah.



bai!





1 comment:

Aujinz said...

sedap aaaa Megi Kari dengan telurrrr... perghhh... terliur... koh koh koh