Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 6, 2012

The Amazing Spiderman 2012





Assalamualaikum semua..


salam hari jumaat yang indah. semoga kita semua mendapat keberkatannya. nak cerita ni. semalam malam kan aku pergi keluar dengan kawan2 aku. ala, kawan2 masa sekolah rendah dan menengah. biasalah diaorang dah nak habis belajar. aku ni baru sem berapalah. so, saje ajak aku keluar jalan2 dengan diaorang. 


Sorang kawan aku tu dah bertunang. erhhh.. pastu cerita pasal kawan2 kawen dan bertunang semua. tensen pulak aku mendengarnya. serius. pulak2 dapat berita yang aku sendiri malas nak dengar kan. perghhh.. lagi baik kalau aku tak tahu sebenarnya. kalau aku tahu macam boleh buat saket hati. puiii!


betullah kata orang ada sesetengah perkara tak perlu kita tahu. sebab kalau kita tahu kita akan tambah saket hati. selama 4 bulan ni tertanya2 kenapa jadi macam tu. sangat mustahil bila benda tu berlalu. tapi slow2 aku paham. aku tahu kenapa. kau memang tak layak untuk aku jadi Allah jauhkan kau dengan aku. Terima Kasih ya Allahh.. 


dah2.. nak cerita pasal The Amazing Spiderman ni pulak. hah! selamat la aku dah tengok. best okeh ceritanyaaaa! tak rugi langsung.. weee...











inilah yang membuat onar di bandar New York. inilah bila manusia tak mensyukuri kejadian Allah.. huuuu.. jadi bila mahukan kesempurnaan yang amat sangat sampaikan mampu membina satu cecair yang boleh memjadikan manusia ni bina semua sama genetik seperti cicak dan haiwan2 lain.


hanya kejadian Allah je yang sebaik2 kejadian. hehehee..



tengok cerita pun jangan sampai terpesong tau. ingat2 sahaja. yang penting tengok sebab tengok teknik cerita orang putih yang superrrrrr best tuh! heybatttt.. macam cerita Avengers dan Battleship la. kalau nak cerita pasal logik, cerita orang putih ni memang jauh dari logik la. tak logik langsung. tapi penemuan sains mereka memang heybat. tu tak boleh disangkal.



nak lebih best pergi la tengok sendiri ye.. =)



=)


bai..










No comments: