Happy Cat Kaoani -->

Saturday, May 5, 2012

Esemen Berkejaran






Assalamualaikum semua..


selamat pagi kawan2.. apa khabar? pagi ni sarapan apa? ermm.. aku belum sarapan lagi. belum makan pun. sebab baru bangun. aku tidur belum pukul 10 semalam. dan bangun pukul 10 suku pagi ni. hebat kan? tapi sebenarnya aku ada bangun pukul 7 sampai pukul 8. lepas tu aku mengantuk lagi. aku tidur balik. haaaa.. ni rasanya cukup. best gila tidur! hehehee


semalam aku awal2 dah bangun, buat esemen dekat laptop. lepas tu pergi Damansara buat esemen. lepas tu pergi Shah Alam hantar esemen. barulah balik puncak. balik puncak pun almost maghrib. nampak macam senang tapi bukan senang. tapi itulah nikmat buat kerja last minit. wakakaka~ korang patut rasa..heeeee~


tapi Alhamdulillah. semuanya berjalan lancar dan dapat siapkan dalam masa yang ditetapkan. so, lepas ni presentation pulak. haih.. malas benor nak buat presentation ni kerana aku ni memang pemalu nak bercakap. malu sangat sampai malas nak bercakap. hahahaha.. padahal malas memang. 


ni ha dia semalam aku pergi buat esemen Club. hambik la gambar seketul dua dari aku. hahahha






ni dekat depan KGPA sebelum masuk snap2 sikit untuk tatapan kami bersama. landskap dia ok je. lawa jugak. bangunan dia pun pada aku cantik. dari luar nampak macam sekolah tinggi luar negara. macam dekat jepun. macam dekat barat pun ada. hehehe..






ni bersama dengan manager pentadbiran dan kewangan. kecik molek orangnya. sama tinggi dengan aku jek. hehehee.. yang lain2 kawan aku memang tinggi semuanya. mencik. asal buat esemen je mesti aku yang paling pendek. huaaaa   T____T





haaaa.. yang tengah tu kawan aku jugak. tapi dia dah part 6. nasib baik ada dia buat kerja, drive ni apa semua. kalau tak, tak tahulah apa nak jadi ni. hehehe...






dan ini.. cak! ni saya dekat coffee house dia. relax je kawasan coffee house dia. boleh santai2 dan minum2. hehehhee.. pada aku cantik. nampak vintage la kawasan KGPA ni. hehehehe..



lepas tu hantar esemen dekat Shah Alam. dan makan dekat Hakim. kemain lagi, selagi esemen tak siap tak nak makan. risau katanya semua. bila esemen dah hantar je semua lega. makan pun macam syaiton! hahahaha...



balik tu je aku terus pengsankan diri tu. hahaha. penat dan mengantuk rasanya semalam. tak dapat kawal. lepas tengok Ironman 2 yang aku dah habis download, aku pun berangan sama macam aku jadi seketari Tony Stark. huaaaaa.. bestnya! >.<



ok la. aku dah lapar gila ni. tak makan malam. nak sarapan la dulu ye!



bai!





No comments: