Happy Cat Kaoani -->

Saturday, April 14, 2012

Battleship Awesome!





Assalamualaikum semua..


apa khabar orang kampung pagi sabtu ni? sihat2 ke? harap korang smeua sihat2 je. kalau yang mana tak sihat tu makan la ubat ye. hehee


dah sarapan? aku pun belum sarapan. biasalah. terpaksa bangun sebab nak pergi pasar tani beli lauk pauk. huuuu.. dah macam mak2 pulak aku rasa pagi2 beli ikan, ayam dan sarapan untuk semua anak2 dekat rumah. tapi hari ni ade 4orang kawan2 aku pergi modul. so, tinggal kami ber3 je la dekat rumah.hehehhee


okeh, mata rabak sebab semalam tidur pukul 4 lebih. aku balik je dah pukul berapa. pergi The Curve dan Ikea sebab ada sorang kawan teringin sangat nak makan meatball dekat Ikea. waaaa.. melaksanakan hasrat seorang kawan. kami memang tak sampai hati dengar dia cakap berkali2 nak makan meat ball. huu.. kesian..


lepas tu haruslah mononton wayang! yuhuuuu! sukanya! kami tengok Battleship. hehehe..rupanya cerita tu sangat best. tak sia2 bayar RM12 kan. heehhee..





korang tengok video ni dulu. mesti rasa macam nak tengok movienya. kalau tak korang boleh masuk laman web cerita ni sendiri Battleship Movie 2012.


mula2 aku tengok cerita ni awal2 nampak macam ntah apa2. bodoh sangat. macam tak best gila. tapi start dia masuk RIMPC iaitu tentera laut mula la nampak kebestan yang melampau. dia jadi smart dan berkaliber. walaupun pada mulanya dia sangat banggang dengan berlagaknya..hahaha


lepas tu semua dok 'jatuh cinta' dengan watak utama dalam cerita ni. damn. hahaha.. semua nak feeling2..  dah la aku meang pernah mengathui cara hidup tentera. dan cara2 tentera laut dan pasal2 laut ni. rasa macammm... errrr... kenapa dalam movie ni diorang ni maca hensem je. hehhee






TOLONG LA DOWNLOAD CERITA NI. sebab aku nak tengok lagi dan lagi. masa aku tengok cerita ni aku ingat macam2. sangat banyak benda aku pikir.. huuuu


errrr...baru balik pasar tani ni. mengantuk gila. sebab semalam tidur pukul 4 lebih. hugarrrrhhh!!


bai! nak tidur..






No comments: