Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 23, 2012

Selamat Pagi!





Assalamualaikum...


selamat pagi semua. harap anda semua sihat2 je hendaknya. salam hari jumaat hari ini. penghulu segala hari. semoga kita mendapat keberkatannya. =P


bagi sesiapa yang kerja sila pergi kerja, sesiapa yang ke kelas sila pergi kelas dan sesiapa yang cuti hari ni macam aku sial tidur balik! wakaakkakaa... gua cuti beb hari ni. gua tak ada kelas hari ni. sukanya gua. macam nak lompat2 bintang pulak. hahahaha.. over gila.


sarapan apa korang pagi ni? ermmm.. kalau dapat makan nasi lemak dengan nescafe hangat kan best. ni dah la kena buat sarapan sendiri lepas tu tak banyak benda pulak kat rumah ni. mane la best. huuuuu


aku tak tahu nak sarapan apa. dalam fikiran ada roti dan roti goreng telur. apa pun tak boleh nak fikir pepagi ni. ish2!


semoga korang memulakan hari jumaat ni dengan baik dan penuh keberkatan. =P






k bai!




No comments: