Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, March 13, 2012

Morning!










Assalamualaikum kawan2 semua!


dah bangun? dah pergi kelas? saya kelas pukul 2.30 nanti. ada presentatiaon oleh kawan2 serumah dan belajar macam biasa kot. tapi handout belum print lagi. weeee... apelah iza ni!


hari ni saya ada satu kelas je. jadi malas nak pikir nak pakai baju apa. pakai je blouse denagn seluar. heeeee


tapi hari ni ada sesi ambil gambar kelas. ala, yang gambar beratur pastu muka nampak dalam 2cm je tuh. haaaaa... macam tu la. aku malas sebenarnya gambar macam tu. tapi bila kita dah habis belajar tu semua kenangan kan. hehehe..jadi harus la ambik untuk kenangan masa hadapan..


ehh, korang dah sarapan?? aku sarapan telur setengah masak dan roti. roti biasa je bukan roti bakar. huuu.. kawan sebilik saya buat. heeee.. sedap!






k bai!





No comments: