Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 31, 2012

Menu Tengahari






Assalamualikum..


selamat pagi kawan2! weeee.. kawan saya tak jadi pergi modul dekat Shah Alam. kesian diaorang sebab tak ada bas awal pagi ke Shah Alam. yelah, kalau tak ada kenderaan memang susah duduk puncak alam ni. kenderaan awam ni ada, tapi lambat dan tak tentu masa. kalau setakat nak pergi Shah Alam tu bukan lama sangat kalau ada kenderaan sendiri. tapi ni tak ada kenderaan. harapkan bas yang tak tentu masa tu je.. 


heyyy.. hari ni kawan saya nak masak ikan jaket belah belakang. weeee.. sedapnya! sukaaaaa.. ikan jaket goreng je pun aku sukaaaaa... makan dengan sambal kicap. weeehhh.. marbeles kot. mak aku tahu sangat dah selera anak dia ni. ikan cencaru tak letak garam kunyit. goreng je light2 orang kata. pastu panas2 makan dengan nasi putih dan sambal kicapppp.. perghhhhh! 







sayur aku tak demad lebih2. kobis goreng je pun aku dah selera dah. dulu masa aku sekolah hari2 aku makan ikan goreng dengan kobis sambal tak pun kobis goreng. mak aku suka masak simple2. akupun suka makan kering2. tak suka berkuah sangat. kalau kering aku suka la.. 


ok, kawan aku dah ketuk2 lesung dekat dapur tu. sila la tolong. hahha. tolong tengok please..hahaha


ok, bai!




No comments: