Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 31, 2012

Apa nak buat ek?







Assalamualaikum..


esok aku akan tinggal berdua je dengan kawan aku sorang lagi. yang lagi dua ni akan ke Shah Alam sebab ada modul yang sangat menyeronokkan di sana. have fun ye kawan kesayangan saya semua.. waakakakaa!


esok mesti berjalan esemen semua. kalau tak menang hancur lah. kalau boleh siapkan hujung minggu ni aje. jangan nak bawa ke weekdays. serabut kepala hotak aku dengan segela esemen yang melimpah ruah ke ladang gandum ni. kalau disaluti coklat tak apa jugak. ni tak bersalut pun. kosong2je. macam cekodok! hahahaha


seronoknya kalau dapat makan kek, aiskrim, satay dan buah2 segar sekarang ni. dah kenapa lah tekak ni. ada orang tu tekak dia mengidam nak makan durian, lepas tu bila orang ajak makan satay dia pun cepat je 'jom' hahahahha.. belasah je semua benda kan!


baju dah basuh, nampaknya kena senaraikan lagi la benda yang nak dibuat. kalau tak memang tak menjadi sungguh esok. dengan adanya laptop, memang khayal je la. internet lak laju macam haram sebab semua orang tak ada dekat rumah. ish2..


esok nak masak apa ek? amboii.. dah fikir dah nak masak apa nampaknya. kemain lagi. kalau dekat rumah lama tak ada pulak nak berpikir2 nak masak apa esok, sebab yelah, dulu mana ada nak makan2 nasik bersama sangat. sendiri2 je. hahaha..


sekarang ni kawan2 rumah baru suka masak, pandai masak dan rajin masak. haaaaaa... memang tak lapar la kau kalau duduk rumah aku. aku suka buat cekodok ikan bilis letak bawang, buat roti telur dan benda2 simple untuk sarapan. kawan2 aku pulak akan buat mee hoon goreng, nasik goreng, tomyam, paprik, sup ayam, ayam goreng, ayam masak merah dan banyak lagi lauk. ahahaha.. pandai gila diorang masak. tetiba aku pulak nak pandai masak macam diorang! waaaaa~


dah la wei, aku nak main senarai2 benda aku nak buat esok. tapi main senarai2 la, bukan nak buat pun sekarang. hahahhaa






gambar tak ada motip. saje je letak. eh, kan aku obses dengan diri sendiri harus la ada gambar sendiri.. hahahaha


k bai!




No comments: