Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, February 8, 2012

Morning!





Assalamualaikum semua..selamat pagi! 


semoga anda semua sihat2 sejahtera semua hendaknya.. sarapan apa anda semua hari ni?? mesti sedap2 sarapan anda semua kan? hari ni rasa macam rajin pulak nak goreng roti telur. antara sarapan yang paling saya suka dan paling saya reti buat. dihidangkan bersama air horlicks hangat pilihan hati..perghhhh.. nikmat gila!


mak saya pulak kalau saya nak masak. tak kisah. mak observe je. macam supervisor. tapi nanti mak tolong2 la kalau ada apa2 yang saya tak tahu. tak tahu means tak tahu kat mana mak letak barang2 dekat dapur. yelah, tu kan dapur mak. bukan dapur saya. hari2 mak yang mak, jadi semua benda mak tahu. cuma antara mak ingat dengan tak je la mana mak letak barang2 tu. hehee


kalau kakak saya bising sikit orangnya. sikit2 panggil mak. itu mana. ini mana. hehehe.. biasalah. dia pun macam saya jugak. habis sekolah belajar jauh sampai umur 25 then bekerja pulak. jadi nak tahu banyak tu memang tak ada la. 


tak apa, sikit2 belajar la memasak kan. nanti senang bila dah berumah tangga. kalau tak nak awal2  berumah tangga pun perut sendiri ke jugak diisi kan. takkan selamanya nak mengharapkan kedai makan atau fast food! heeee..




ok. bai2. si cantik dan si kacak semua! 



No comments: