Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, February 29, 2012

Mintak Perhatian ke??





Assalamualaikum..



adik2 dan anak2 bulus anda semua sedang buat apa? mereka dah makan? ermm.. adik2 bulus saya tadi petang bersuka ria dia dapat bermain2 dekat luar. ada pulak abah saya sedang meracun semak2 dan rumput2 liar disekitar rumah. bukan main lagi la dia tuh. berlari-larian kesana kemari.


haishh.. budak2 ni. suka sensangat kalau kita ni ada dekat luar buat kerja dekat tanah. diorang pulak yang lebih-lebih excitednya bermain lari sana lari sini.. panjat pokok lepas tu panggil2 kita dari atas pokok tu nak tunjukkan dia tu hebat la panjat pokok tinggi2 macam tu.. ish3!


konon dah hebat sangat la tuh. puiiii..


petang tadi saya ada main dengan adik2 bulus. saya main yang saya panggil comot. tak layan yang namanya cuput. sebab hari tu kan dia kencingkan sofa mak saya. kira macam tak ank geng lah.


sekali dia datang dekat saya meniarap. hulur tangan kanan dia. saya tak layan. then hulur pulak tangan kana dia. jadi tangan dia 2,2 dekat kain batik saya. nak perhatian la tu. saya buat tak tahu je main dengan  comot. lepas tu dia baring dekat saya supaya saya sedar yang dia ada depan dia dan nak perhatian dia. =P


mak saya tengok je gelagat cuput comel tu. pastu mak saya gelakkan dia sebab cuba meraih perhatian saya walaupun saya tak layan dia. hehehee =D


comel jugak dia macam tu. sayang tu memang la. tapi kalau dia buat salah tamao layan. kira macam tak nak geng la. hehhehehee





tengok la tangan dia yang sebelah hitam sebelah kuning tu. eiiiii... geram je aku tengok. macam nak picit-picit! hehehee


dah la tu kalau pandang orang tu dengan penuh perasaan. mintak belas kasihan la tu. hahaha


suka sangat main dengan diorang. dah la suka main. suka cium jugak. padan muka dia kena cium banyak kali. rimas lettew..hahaha



ok. bai!







No comments: