Happy Cat Kaoani -->

Friday, December 30, 2011

Study Week!





Assalamualaikum..


wahhh.. lamanya rasa tak update blog. almaklum la dekat rumah kan. tak ada maknanya la nak update selalu. internet tak mengizinkan. nak buat macam mana kan. mengadap tv je la aku. kalau dekat rumah sewa, mengadap laptop aje. tv tu tak dipandang sangat pun. kesian tv kn. hhehehee


aku balik rumah rasa nak makan, nak makan dan nak makan. nak makan lagi. ahahha. gila makan. sebab dekat rumah sewa makanan aku kedai, megi, sardin, telur. tu je. bosan gila babeng!


balik rumah aku nak makan tu, aku nak makan ni. hehehe. macam2 benda aku nak makan. biarlah. sat ag aku balik cuti sem. sukanya duduk rumah tapi tak best sangat la sebab dekat rumah internet slow. kalau dekat rumah sewa internet laju jugak.


aku balik beli barang2 untuk naik sem depan. macam2 la. padahal benda2 biasa je pun. tapi aku dah pikir, kalau aku tak siapkan mulai sekarang nanti sem depan aku kena beli dekat shah alam pulak. barang dekat shah alam mahal. dah tu kena guna duit aku. kalau aku beli sekarang aku beli guna duit orang lain. jimat2. tu adalah stratergi. bagus kan?


kalau ye pun nanti aku kena beli jugak. dah tu kena angkut bera2 ke rumah baru sem depan sorang2. haiyoooo.. penat woooo.. aku nak balik dengan tak berapa penat sangat. heeeeee..


apa aktiviti aku cuti ni? banyakkk.. tapi malas nak cerita la weh..


tunjuk gambar je ok??



kacang pol bomba JB. kalau aku kata tak sedap boleh? hahaha





ombak sangat kuat musim tengkujuh ni. takutnya.. huuuuuuu~



cuti ni aku cuma pergi JB dan pergi kota tinggi beli barang dan jalan2. tak ada apa pun sebanarnya. 



ok la. bubye!



No comments: