Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 22, 2011

Suka basuh cadar..




Assalamualaikum!
 

aku ni ada kegemaran yang pelik sikit. kegemaran aku adalah, aku suka basuh cadar kau. macam sekarang, aku duduk rumah sewa pakai tilam je. tu pun yang nipis tu bukan yang tebal tu. tapi aku suka basuh cadar. hehe. aku rasa macam selalu kotor je benda tu. jadi aku suka basuh. 


tilam aku nipis je, kalau tidur mau tulang belakang rasa lantai tapi aku tak kesah la. janji ada tilm buat alas aku tido. aku tak kisah susah sikit. lagi pun kan tengah belajar ni. sem depan nanti aku beli la tilam baru ganti ni sebab ni dah nipis sangat.


kalau aku rasa kotor je aku basuh. apa2 la. selimut ke, tuala ke.. semua benda. kalau tak ada mesin basuh nanti susahlah. aku ni dah la pemalas nak basuh pakai tangan. dah tu jemur mesti susah nak kering. nak2 musim hujan lagi la bercinta nak kering kan. kalau kering pun macam lembab2 sebab tak kena panas betul. uish... tak bestnya! >.<







p/s:: gambar tak ada kaitan. hehe =)

No comments: