Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 22, 2011

Mari lari balik Johor!





Assalamualaikum!


selamat pagi! dah nak masuk tengahhari dah ni kan. nasib baik tak terlepas nak ucap selamat pagi. hehe. suka la pagi ni sejuk dan segar je. aku pulak andi pukul 6 suku hari ni. lepas solat aku tidur balik la macam biasa. budget hari ni macam dekat Johor. Johor hari ni cuti, Keputeraan Sultan. hehehe


tapi sila jangan perasan. aku duduk dekat selangor lah. malu sikit. rasa macam nak balik Johor sekarang sebab nak cuti. kalau masa aku kecik2 dulu aku nak buka dekat Serawak tapi nak sahur dekat Johor. gila jahat kan? masa tu budak2 mane la tahu. tahu nak berbuka cepat je. haha


tapi sebenarnya sekarang pun niat nak buat macam tu ada sebenarnya. aku teringin jugak nak buat tau. hehhe. ok. sape nak join buat macam tu?? angkat tangan cepat!! hahahaa


rasa macam nak minum hot chocolate kan pagi2 ni. perghhhh.. sukanya... =)





jom. 


kbai!




No comments: