Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, November 16, 2011

Demi menimba ilmu





saket la macam ni selalu kan? pembaziran yang nyata. demi menimba ilmu kami ni berulang la dari shah alam ke puncak alam. lepas tu meredah segala macam halangan sepergi hujan, banjir, kilat, dan lori2 besar yang sangat banyak. 


tapi yang syoknya tadi kami pergi la puncak untuk satu kelas yang amat la membuatkan diri amat malas. tapi gagahkan jugak la sebab minggu lepas kami tak pergi kelas CTU ni.


bila dah sampai tu nak masuk dewan kuliah then, ehhhh? kenapa tak ada kelas? tak ada orang langsung ni? mustahil la sebab masa tu dah pukul 2 suku. sepatutnya kelas pukul 2. kami dah pelik2. dan dah boleh agak yang sebenarnya  memang tak ada kelas CTU.


bila aku kol sorang kawan dia kata memang tak ada kelas hari ni. demit la. kami susah payah datang tapi rupanya tak ada kelas. kami tahu cuma minggu depan je tak ada sebab ustazah kursus. rupanya minggu ni pun tak ada.


haih! satu pembaziran minyak yang nyata. dengan mata tahan mengantok tengahari ni. dengan macam2 perkara. faz pun tak sihat dekat rumah. macam2 la. rupanya kami dah membazir masa, wang dan tenaga. owwhhhh..


tapi harus bersabar dengan semua ni. ini kan dugaan kami untuk menimba ilmu..




huuuu...







bai!!



No comments: