Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 19, 2011

Kawan Baik






hari ni saya nak review blog kawan baik saya masa sekolah. namanya Liyana Upandi. dia sekarang belajar di USM cawangan kelantan. kos nursing. 


saya kawan dengannya sejak dia mula pindah ke kampung saya semasa darjah 5. ayahnya seorang cikgu di sekolah menengah kampung saya. dan sejak saya berkawan denganya kami tak pernah bergaduh besar. sedikit  salah faham adalah kan.


dia seorang yang baik hati. dan sangat  pemurah. sebab mostly kerja sekolah beliau saya tiru. terutamanya add math. sebab ayahnya seorang cikgu math dan add math. hehehe..


saya dah tak ada gambar bersamanya sebab dulu saya tak ada ambik gambar masa sekolah. sedih je kan tak ada gamabr masa sekolah. tak ambik gambar masa pakai baju kurung putih kain biru tu. hehehehe


jadi silalah melawat ke blog beliau Totally about My Life. beliau baru lagi dalam bidang blog ni. jadi sila la support beliau ye.. hehehhe









=)




No comments: