Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 28, 2011

Satu kelas je




hari ni cuma ada satu kelas je. kelas dekat puncak pulak tu. menguji keimanan betul. dah la kelas start pukul 2 petang. time2 tidur tu. memang best la kalau dapat bantal. 


belajar pulak CTU yang kenegaraan bagai. aku rasa aku suka. sebab macam sejarah dan bahasa melayu. kalau orang lain memang tak suka la gamaknya. aku suka sejarah dan memang sukakan BM. feberet subjek aku masa sekolah sebab tu SPM dapat A. 


tapi jangan sesekali kau tanya aku pasal kimia dengan add math. memang fail selalu. -.-'


apa nak cerita sekarang ni? entah lah. hari2 sama2 je. hehehe..


yang pasti esok kelas aku penuh. pack dari awal pagi sampai lewat petang. ada 2 kelas dekat puncak alam esok. aku tahu sangat esok memang penat, panas dan sejukkk. bilik TEC dekat puncak alam bapak besar! sejuk pulak tu! agagagga.. rasa macam nak demam je bila balik kelas. sejuk yang sampai ke tulang! 


laptop aku belum baik lagi. mungkin minggu depan. minggu ni je boleh balik lagi. minggu akan datang maaf la. sebab konpem bz yang amat. 


ok. sampai sini dulu ye. tatata.

No comments: