Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 25, 2011

Baru Amerika derrrr~




salam uolsss semua, apa khabar hari ni? sihat? aku sihat2 je dan semakinnnnn sehat dari hari ke sehari. semakin membesar dari sehari ke sehari. bestnya membesar kan? hahaha


ok2. aku ingatkan aku akan menghadapi hari yang suram hari ini rupanya tidak2 petang2 aku dapat berjalan ke IKEA. yeaaa! seronoknya! ada orang yang baik hati dan sanggup bawak aku jalan2 pergi sana dan makan2 meatball yang sedap2 tu.. awwwwww! suka i uolssss! nasib baik la uols suh kongsi2 kalau ikot aku, aku bantai sepinggan sorang jek! hahaha.. gila perut beruang sebenarnya aku ni. kahkahkah.. sedap nak buat macam mana. harus la baham banyak2. bukan selalu boleh pergi sane pun. huuuuuu


meatballs dan ciken wings. shedappppp~


cik dayah, ex levelmate. sekarang housemate. sangat gila2. not available~


my roomate and classmate. my classmate tu available..hahaha


dessert~ nyum nyum!





and last but not least!



      
.tembam.



akhirnya hajat saya nak sampai sini tercapai. kalau sorang2 memang mimpi je la nak sampai sini. nan hado. mesti ada orang yang bawak. 


terima kasih shami bawak kita, dayah jugak sebab dia kita sampai sana. tak lupa juga kepada mimah yang menceriakan hari2 sabtuku! awwwwww~



ok. bhai. dah nangantok! huuuuu







No comments: