Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 1, 2011

Malaysian's Favorite!




salam kawan2 semua.. pui.. hari ni buat 18 bilik je tapi mengalahkan buat 24 bilik. sampai tak tersiap pukul 5. sebab awal2 tu kemas troli bagai. haishhh...


sampai tak makan ni aku dengan kawan aku yang buat bilik berdua. nak kejar cepat buat bilik punya pasal. aku tapi tak sempat jugak. ye.. kami buat kerja lambat sikit. kan kami beginner... sian kan? hehehee


orang cakap, baru 18 bilik tapi tak siap2.. macam mane ni? hahahhaa.. dulik pulak aku nak cakap apa? janji aku buat..hahaha


balik je aku ajak kakak aku pergi beli makanan dekat mana2. lepas tu aku teringin sangat nak makan Marrybrown.. hahaha.. sangat kampung kan taste aku? biar lah.. janji aku puas hati..








aku beli nasi meribrown dan akak i set fish burger,.. fish bueger MB adalah terbaikk.. dia memang pakai isi ikan sebenar coating then goreng. buat burger. sedap gilak okey.. aku dengan akak aku suka sangat burger ikan MB... hehehee


mee kari, dengan kentang dia pun best. kentang dia tak masin sangat. pas tu mee kari dia memang terbaik la! pekat,, sedap! kalau korang tak caye korang cuba la beli rasa sendiri best ke tak. aku rasa sekarang MB ni better la tak masin sangat, tak banyak perisa.


lagipun marilah kita menyokong barangan keluaran Malaysia.. hehehee


ok kawan2. dah malam ni. mari tidur lah! =)



nite!



No comments: