Happy Cat Kaoani -->

Sunday, June 19, 2011

May I assist u?



hari ni rasa pening sepanjang hari. tak tahu la kenapa. nak kata tak cukup tidur rasanya aku cukup je tidur. nak kata aku tak makan aku rasa macam lebih dah makan. apa sebab aku pening pun tak tahulah.. huuuu


hari ni separuh hari jaga business centre. sebab kak zarith half day balik awal. dari pukul 1 sampai pukul 5 aku jaga. awal2 tak banyak orang datang. tapi lepas pukul 1 ramai pulak datang nak itu ini. nak call thailand la. nak call thai airways la. nak check flight la. nak tanya pergi kl la. yang tak boleh blah nak guna internet tapi tak ada duit Malaysia. ada duit England je... hadoi la incik, datang negeli orang ha, tukar la itu wang dekat money changer.. mano la nak ado duit mesia kalau cenggini? polan betol la mat salih ni.. 


sabar je la menhadapai karenah manusia yang pelbagai ragam ni. macam2 jenis je. mengarut pun ada. pening mak nyahhh.. hahaha.. -..-'


tapi seriyesly seronok sebenarnya jika kita membuatkan orang atau guest yang datang mintak bantuan tu puas hati dengan kerja kita. sebolehnya aku usahakan untuk menolong mereka yang inginkan bantuan. jika aku jadi guest pun aku inginkan bantuan yang setimpal dengan nama besar hotel ni.. jadi mesti expectations mereka tinggi kan? mesti macam APA PUN MESTI BOLEH mintak tolong dekat sini.. jadi make it them feels happy and really assist.. =)


semoga apa yang kita buat dengan hati yang ikhlas tu membuatkan mereka gembira dan mereka berpuas hati...



=)



3 comments:

meaw said...

yeeeee,semoga dengan setiap bantuan yang kita hulurkan dapat memuaskan hati pelanggan :D

zarith a.k.a aith said...

"sir..my senior are going back already.so plis dont mcm2 ok..tq"
haha

Nour Eyza said...

meaw :: tu la, rasa macam gembira bila hati mereka gembira dan rasa seronok...


kak zarith :: hahaha.. nsb baik kak lela yg ckp dgn mat salih yg tak leh byr tu.. klu sy pun xtau nk buat kptsn blh ke tak.. hahhaa