Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 8, 2011

Rasa Hot Macam M-pop!


 panas sangat malam ni. tatau la pasal apa shah alam ni panas sangat. bila nak sejuk aman macam baru2 masuk sem dulu tak tahu la. baru2 masuk sem dulu rasa sejukk je sampaikan rasa, "ish, kenapa kipas bilik ai ni tak boleh slow dan tak boleh statik kan?" . kipas rommate saya bawak. tak boleh statik dan tak boleh tukar kelajuan. still no 3  walau apa jua keadaan. 



masa sejuk macam, "ehh, sejuk gila no 3 eh" masa panas macam ni no 3 dah tak ada apa rasa. macam nothing. dah la kipas tu kecik. huuuu..  kalau tidur dekat ruang tamu best. luas lapang dan sejukkkk je. tapiiii tanak la sebab hari tu saya penah buat.


konon2 nak study sebab masa tu ada test. test paper ni jugak kot. lupa dah. lepas tu konon tanak di ganggu. duduk la depan sensorang sambil minum nescafe tanak2 tido. last2 ngantok. nak lelap jap. dah siap2 bawak bantal dan rabbit ni nak tido sekejap. dah set alarm jugak. tak sampai berapa minit tidur ada rasa lain. bab rasa lain. bab rasa lain ni tak suka.


rasa rabbit yang aku peluk tu bukan rabbit aku. rasa macam benda lain. something yang ganjil. masa tu tidur mengadap pintu rumah. then rasa maca erkkkk.. apa yang aku peluk ni? nak bangun then sedarkan diri tak boleh memula. then boleh. bangun masuk bilik cakap kat rumate. then, tiba2 baru macam terbangun betul2 dan cepat2 kemas masuk bilik cerita kat rommate. tadi tu macam real je masa konon2 tersedar mula2 then masuk bilik. then, bru betol2 terjaga dan masuk bilik. keadaan yang 1st tu rasa macam real sangat2. macam betol2 jasad ni masauk bilik. padahal roh je tu. hadoi. lepas tu dah tanak tidur luar malam2 sorang2....


kalau dengar macam merepek tapi tu la apa yang aku rasa. bukan penakut tapi baik berjaga2. hukhuk.


sekarang ni terfikir nak tidur balik ke nak jaga terus sampai pagi. ermm?? tidur la. nanti siang bangun lagi kan?? subuh2 ni ai tak suka la duduk sorang2..heeee... tidur tak apa....


ok. bye fellas!







No comments: