Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 1, 2011

Help Me! Help Me!

tolong! saya perlukan pertolongan.. saya tak tahu macam mana nak buat ni.

mulanya macam ni.. siang tadi saya pergi la satu2 blog yang menyertai gegar 1000 blog abang ben. syok ni tengok satu2 blog orang. banyak blog saya jengah. adalah dalam 70 lebih blog macam tu.. syok je komen2 entry orang tengok layout orang cantik2.. boleh kenal2..


masa tu saya tak bukak dashboard saya. kira nak kuatkan line la tak nak bukak tab banyak2 sekali blogger saya tak boleh buka. aduhai.. macam nak nangis ok!


dia kata something apa ntah. pastu kata saya dah remove blog. saya pun godeh2 la. google suh saya vertifed guna phone la ape. saya bagi no phone dia bagi password vertified tu. tapi still blogger dan dashboard saya tak boleh buka. kenapa ni? mula2 bukak blog pun tak boleh tau.. huaaaa


ni dapat buat entry sebab saya download 'Blog This' ni.. kalau tak memang tak boleh la tengok..


macam mana ni? kenapa tak boleh buka dashboard? kenapa? apa sebabnya?


please sesiapa tahu tolong la ajarkan.. tolong la saya supaya boleh bukak dashboard saya. plzzzz~




1 comment:

Fariehan Ibrahim said...

err..nape er?
xomel tak taw, cuba tnye yg lbih pakar er..

hrp boleh bukak lpas nie..^_^v