Happy Cat Kaoani -->

Friday, April 8, 2011

Oh Skandal, why you soooo dumb????










entah apa2 kan semua ni
sibuk nak berskandal-skandal ni semua
kalau menyenangkan tak apa jugak
ini menyusahkan sahaja



melayan karenah ramaiiiiii manusia buat aku rasa macam sigh sangat
penat tahu tak
semua dengan perangai masing2
ada yang terlalu matang
ada yang tak matang
tak sesuai dengan umur je tahap pemikiran




bukan aku nak kata aku ni baik sangat dan matang sangat
tapi ikut la keadaaan 
semua ni boleh diubah kan??




skandal
please pergi jauh2
tak pernah suka kamu


dan please
jangan buat perkara yang tak patut
perkara yang tak seiring dengan pemikiran
sesia masuk universiti
sesia belajar ilnu agama 
tapi cetek pemikiran
sungguh tak relevan!




please
saya tak nak salahkan diri saya
saya tak nak salahkan sesiapa



jangan sumbat semua perkara ni dalam kepala saya
ia tak berbaloi





TAK BERBALOI!!!








feeling :: macam rasa perempuan simpanan. * pernah ke aku jadi perempuan simpanan??*




No comments: