Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 25, 2011

Panjat Pagar



ceritanya bermula begini. semalam malam saya ada kelas memasak dan kawan2 lain ada kelas serving.dan seperti biasa juga saya akan menunggu mereka sehingga habis kelas barulah saya akan pulang. sebab saya pulang bersama mereka. nak dijadikan cerita, malam semalam kelas serving kawan2 saya habis lambat. maka dalam pukul 11. 20 baru baru terkedek2 semua nak keluar. kalau hari biasa belum pukul 11 dah keluar pagar jadi still ada pak guard akan jaga dan tunggu sampai pukul 11.


semalam kami keluar lambat dan pagar kecik dekat tepi fakulti ni telah di KUNCI! kami dah la semua penat. tak larat nak pusing masuk hotel dan keluar ikut hotel pulak. haishhh!  kami jerit la dekat kawan2 lain belakang kami yang pagar kunci. sekali faz dekat parking dengar kami jerit terus dia berdekah-dekah ketawakan kami yang tak boleh keluar!


hadoi! kuatnya faz ketawakan kami! gilak betol. kami dah jerit2 marah dalam pagar sebab faz dah macam hape ketawa tak henggat dunia. suka betol faz bila tengok kami yang ber'high heels' dan berbaju kitchen tu terkangkang2 panjat pagar fakulti sebab nak ke parking hotel nak balik rumah. sebelum ni ada kawan lelaki yang dah lalu ikut pagar tu sebab pintu pagar dah kunci. tapi begitu kejam mereka kerana tak cakap yang pintu pagar dah berkunci jadi kami pun terpaksa la ikut laluan tuh! cis2!!


aksi panjat pagar dengan baju kitchen dan seluar kotak2. sangat ayu! nasib baik la pagar dekat fakulti tu bukan jenis yang tajam2 atas besi dia tu. just flat je. kalau tak mau koyak rabak seluar! huahahahahha


tiba2 feeling macam budak sekolah fly masa waktu prep. sebab malas study ataupun hujung minggu yang membosankan. maka mari kita fly. panjat pagar belakang hotel bersama rimbunanpokok pelam. kan kan? korang buat dulu kan??? teeeheeeeee =D


lain kali tamau balik lambat2 sampai lepas pukul 11 sebab nanti pagar tutup.hahah. pengajaran dan pengalaman yang sangat bermakna. mana ada budak universiti panjat pagar dah besar2 ni? semua ikot laluan biasa dengan motor dan kereta. tiba2 aku dan kawan2 ni siap panjat2 pagar segala.


choyyyyyy sangat!!! hahahahhaa




No comments: