Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 23, 2011

Lenguh Kaki



tadi kelas serving untuk kali kali ke 7. hah, maknanya lagi 3 minggu aku akan jadi SOD means Supervisor Of the Day. maka haruslah gementar sebab itu minggu evaluation yang amat tegang. 

tadi lect dah cakap akan ada second examiner then akan buat sorang2 semua sekali dari awal sampai akhir. sangat takut okeh. mula la ingat yang diri ini telah lupa nak buat changing table cloth, lupa cara2 nak buat buffet table punya... cara2 yang betul la sebab semua tu aku jarang buat. orang lain je buat. aku biasa wipe cutlery, goblet, crokcery je. setting table aku jarang walaupun assign kat aku sebab aku tak reti sangat nak setting ni. malu nak tunjuk bakat.


ahhh, aku lupa nak bawa USB telefon aku. kalau tak boleh transfer then tepek gambar dekat sini. haila.. tadik la aku rasa seronok jumpa kawan2 lama. tasha, acap, kerol dan mazri. kawan2 masa diploma cuma degree dah ikut haluan masing2. hukhuk


haila... rasa kaki aku ni lenguh sangat! sangat2 la. rasa macam nak potong kaki. hukhuk. tensen ai! ok la. ai nak main2 je dekat mamak ni sebab slide kawan i buat. dia tak bagi orang lai buat. maka ai tunggu je la dia buat dengan kaki lenguh.


rasa nak balik then tidor! huaaaaaa!

1 comment:

HERNEY AQILAH said...

hye...jom tgk contact lens kat sini...bnyk design yg menanti anda!

http://www.facebook.com/pages/Kissy-doll-lens/183704481649222